کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 15 روز سن داره

دختر یلدا

روز عشق

1390/7/23 8:20
نویسنده : مامان و بابا
381 بازدید
اشتراک گذاری

 

خاستگاری عجله ای ... زن من میشی ؟

وای خدا ملگم بده این چه حلفیه می ژ نی!!!

خواستگاری عجله ای

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

سالگرد ازدواجمون مبارک

 

ملاقات عاشقانه عشقی عاشقی زن مرد

 

 

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم

ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم

امیر عزیزم ، هفتمین سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک

 

دیروز سالگرد ازدواجمون بود ولی توی را ه برگشت به اصفهان بود ان شااله امروز صبح به اصفهان میرسه شاید هم تاالان رسیده باشه ولی من مجبور بودم بیام سرکار ولی قول میدم ظهر زود برم خونه و فردا هم مرخصی بگیرم .

هر سال یک شاخه گل مریم هدیه سالگرد ازدواجم بود وامیر با هر هدیه یک شاخه گل مریم هم به من می داد ولی چون امسال نبودش خودم با دخملی رفتیم و گل خریدیم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرناز مامان امین حسین
7 آبان 90 9:51
سالگرد ازدواجتون مبارکککک انشالله همیشه مثل گل شاداب و سرحال باشید راستی عکس اون 2 تا بچه چقدر باحاله مخصوصا حالت دختره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد