کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره

دختر یلدا

کیمیا و شیطنتهاش

1390/11/20 9:53
نویسنده : مامان و بابا
582 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز بعد از برگشتن از سرکار خانومی هنوز بیدار بود و نخوابیده بود وقتی رسیدم خونه اومدی استقبالم و دستت را انداختی گردنم و اول یک بوس از لب و بعد گفتی مامان  پیش را بیار تا بوس ( پیشونیت را بیار ببوسم ) وبعد کیفم را گرفتی و من را به اتاق راهنمایی کردی تا لباسهام را در بیارم و بعد کنار نشستی و من را توی ناهار خوردن همراهی کردی  و هرچی گوجه توی سالاد بود خوردی .بعداز اون دویدی شلوارت را اوردی که مامان  من اینا سوخت ( مامان من این را سوزوندم ) وقتی شرح ماجرا را از  بابا امیر پرسیدم گفتند که شلوارت را  که شسته بودن کمی نم داشته و خودت بردی انداختی روی بخاری و شعله بخاری را هم زیاد کردی ...................

خدا رحم کرده بود

بعد از کمی سرزنش و نصیحت ....

niniweblog.com

رفت توی اتاقش گفت : من لاک دوست دارم  . بعد لاکش را دادم و به من گفت :  مامان بیش ( بشین ) تا لاک بزنم و برام لاک زد

بعداز اون من رفتم اشپزخونه تا کارهام را انجام بدم دیدم دوید توی خونه اش ....یواشکی سر زدم بهش ....

بله ماشین کوچولوش را برداشته بود و تماما لاک زد

صداش زدم

بالا نگاه کردو خندید

niniweblog.com

بهش گفتم مامان چرا قایم شدی بیا بیرون تا قشنگ باهم رنگش کنیم خوشحال شد و دوید بیرون بعد گفتمش بیا بریم اشپزخونه کنار خودم تا ببینم چطوری رنگ میکنی

خوشحال شد و اومد نشست روی فرش اشپزخونه و شروع به رنگ کردن کرد

خوشبتانه لاک ها با اب می رفت وگرنه اجازه این کار را نمی دادم

بعد بهش گفتم : می خواهی باهم کیک بپزیم و اون استقبال کرد و با هم کیک پختیم ووتی گذاشتم توی فر نشست پشت در فر تا زود بپز و بخوره

 

البته یک لحظه غافل شدم دیدم رفته با لاک روی دیوار پاسیو دایره کشیده ...

بعد از پختن کیک کمی اب پرتقال گرفتم و سه تایی نشستیم جاتون خالی خوردیم

   

بعداز اون باهم رفتیم بیرون که کیمیا خانوم توی ماشین خوابش برد و وقتی رسیدیم خونه بابا سسن بیدار شد و حسابی بازی کرد

و اخر شب طبق معمول با خوندن کتاب   خوابش برد .

دایر لغتش زیادشد و میوه ها را مثل

نارنگی    نانگی     انجیر   ان        انار    انار              انگور     انور        انبه     امبه         

این سری بابا از قشم براش برچسب حیوانات را اوردند و قرار شده هر موقع تونست اسم لاتین حیوانات را تلفظ کنه یکی بهش بدیم

البته کیمیا همه حیوانات را از روی عکس به اسم لاتین می شناسه ولی تلفظش براش سخته دیشب

monky  .  bird . fish    را تلفظ کرد و کیمیا خوندن  کلمه hi . cat را هم یادگرفته ..

niniweblog.com

و همین طور یادگرفته باطری های تفنگ حباب سازش را چطوری بزاره تا کار کنه ....

niniweblog.com

شکلک های عروسک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد