کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دختر یلدا

عروسی

1390/12/22 7:23
نویسنده : مامان و بابا
607 بازدید
اشتراک گذاری

  

ني ني شكلك و نوروز

 

 

 نرم نرمک میرسد اینک بهار ، خوش به حال روزگار ، خوش به حال چشمه ها

 

 و دشت ها


خوش به حال دانه ها و سبزه ها ، خوش به حال غنچه های نیمه باز . . .

 

سلام خانومی

قربونت برم که این روزا توهم کمک حال مامان شدی و حسابی توی کارهای

 

 

خونه کمک میکنی ، عاشق جارو برقی

 

هستی و  خودت به تنهایی با ارتفاع کوچک جارو برقی تمام ؟آشغالها را جارو

 

می کنی و میگی جارو خورد

 

توی خونه تکونی عکسهای که من حامله بودم را دیدی و بهت گفتم تو توی

 

 

شکم  مامان بودی

گفتی : مامان من ا  خوردی ؟؟؟؟

بهش گفتم : بعد به دنیا اومدی  با این سن کمت گفتی ؟  مامان چی چی  ؟ ( چطوری )

 

 

بهت گفتم : آقای دکتر شکم مامان را باز ردند و کیمیا به دنیا اومد

 

 

گفت: نه 

 

 

بابا سسن  با چکش     تق کرد  من اومدم 

 

کلی خندیدیم

 

خیلی در مورد اجزا بدن کنجکاو شدی  همش می پرسی  این چیچی  ؟ 

 

  ووقتی بهت اسمش را میگم 

 

 

میگی: چیچی  ( چه کا میکنه ؟؟؟؟

 

بعضی وقتا می مونم چطوری جواب بدم

 

خلاصه

 

 

دیگه داری کمک بزرگ می شی و سوالاتت هم بزرگ شد 

 

 

دوشنبه 16 اسفند یک دفعه به مراسم عروسی دعوت شدیم خودمون هم خبر

 

 

نداشتیم که عقدو عروسی ولی خوب دیگه،

 

 

مراسم عروسی عمو ابی و شیدا جون بود و عمو بعداز برگشتن از کانادا یک دل و نه صد دل عاشق شیدا شد و .....ان شا اله به پای هم  خوشبخت بشند  مراسم ساده و زیبایی بود

 

 

اون شب خیلی خوش گذشت و دختر باهوش من به جای جشن و پا کوبی پازل درست میکرد و مورد تشویق سایرین قرارا میگرفت

این هم یه جورش

 

 

این جا رژ زده ....

 

 

 

خاله مینا از نمایشگاه کتاب یه عالمه کتاب برات خریده .....

 

البته اولین کتاب را دایی جون بهزاد خریده ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
22 اسفند 90 7:58
ماشاالله به این دخملی ناز و پر انرزی و البته شچاع . خدا براتون نگهداره و همیشه حافظش باشه . به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم .
مامان آريا
24 اسفند 90 14:28
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند سال نو را پيشاپيش تبريك مي گم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد