کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 14 روز سن داره

دختر یلدا

یه خبر خوش

1391/2/26 22:03
نویسنده : مامان و بابا
696 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین    

 

چهارشنبه هفته گذشته 19/02/1391 بابا امیر تماس گرفت و گفت من عصر راه میفتم بیام اصفهان ....من شوکه شدم خبر خوبی بود عصراز سرکار نتونستم زود برم خونه و برعکس همیشه ساعت 7.30 عصر رفتم خونه و این خبر  را به دخملی دادم و اون گفت : بابا چی برام خریده   ؟؟؟؟ پازل خریده ؟؟؟؟؟

فردای اون روز سرکار نرفتم و با خاتون رفتیم راه اهن استقبال باباامیر ....

و بابا بعداز 40 روز به خونه برگشته بود و ....

دوروز پیشمون بود و این دفعه برای خاتون پازل دخترونه ای اورده بود این هم عکس که بعد میزارم

 

روز شنبه هم راهی تهران شد و یک هفته هم تهران کلاس داشت و بعداز اون دوباره قشم و......

یه جورای من هم خسته شدم خدا به داد امیر برسه ولی دیگه کم کم اخر راهه ...

ان شاله یه روزی همه این سختیها تموم میشه و ماهم سه نفری باهم زندگی میکنیم ..

عکس عاشقانه کودکان (4)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد