کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره

دختر یلدا

بازیهای کیمیا

1390/3/29 11:43
نویسنده : مامان و بابا
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

٢٧/٠٣/١٣٩٠:.

امروز با عمه مینا و مامان جون رفتم پارک :

سارا نی نی کیمیا

اخمهای دردونه

پله بازی

ورودی تونل

خروجی تونل

التماس ادامه دارد

بحث کیمیا با نی نی

 

 

 

٢٨/٠٣/١٣٩٠:

امروز شنبه است و من صبح زود رفتم سرکار و عصر مه اومدم خونه حسابی با دردونه بازی کردم اول از همه سی دی خاله ستاره را باهم دیدیم و بعد صدای نی نی ها توی کوچه می اومد و من و کیمیا و با کاسکه عروسکش رفتیم بیرون و نیم ساعتی را هم با بچه هابود و می خواست اسکیت سوار بشه و یک دم اسم سنا را بلند بلند صدا می زد سنا یکی از دوستهای کیمیا است  بعداز اون توی حیاط خونه اب بازی کردیم و کیمیا هم حسابی خندید و بعد رفتیم اتاق و مشغول بازی با اسباب بازی و پازل بازی شدیم این پازل را بابا امیر 3 ماه پیش براش خرید و طی یک ردوز یادش گرفت چطوری هر کدوم را با چرخش در جهت درست سر جاش بگذاره  بعد شام خوردیم و کیمیا توی جمع کردن سفره به ما کمک کرد و تمام ظرفها  را خودش اورد ریخت توی ظرفشویی و به هیچ کس اجازه نمی داد دست به ظرفها بگذاره و بعد سفره را تمیز کرد البته با دستمال و بعد اومد که ظرف بشوره و خیلی هم سمج بود وبا شستن یک قاشق کمک بزرگی به مامانش کرد این هم چندتا عکس از بازی کیمیا

 

باهوش من

باهوش من

اولین حلیم بادمجون

میمون بلا

خاله غار غار

وروجک

 

 

کلبه بازی

خواب در تخت خاله مینا

خنده های شیطانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کیمیا سعادتی
12 آبان 92 20:34
اه اه اه از روی اسم من تقلب کردن زدن این جا تازه من خیلی خوشگل ترم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد