کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

دختر یلدا

کیمیا رفت سرکار

1390/3/31 10:24
نویسنده : مامان و بابا
405 بازدید
اشتراک گذاری

٢٩/٠٣/١٣٩٠:

امروز عصر مجبور بودم برای یک سری کارهام برم شرکت آخه من حسابدار شرکت هستم وقتی مس خواستم برم هیچ کس نبود که کیمیا را بزارم پیشش و مامان و بابام هم نبودند و خواهرم هم امتحان و عمه مینا هم امتحان داشت خلاصه مجبور شدم ببرمش سرکار نشوندمش روی صندلی جلو و کمربندش را بستم و رفتم به سمت شرکت وقتی رسیدیم خیلی اروم و متین بود  بطوریکه مدیر عامل شرکت گفت : چه دختر ارومی اگه دختر من بود حالا اینجا را روی سرش گذاشته بود ولی هرچه می گذشت از اروم بودن دیگه خبری نبود و هرچه کشو وپرونده و کاغذ بود ریخته بود بیرون و دست اخر هم یک پفیلا براش خریده بودم پخش دفتر کرد و رفت سراغ کمد و جعبه ای پراز پیچ و مهره بود ریخت بیرون و خلاصه اشوب بازاری را ه انداخت بود .اخه دختر گلم حسابی خسته شده بود ولی گریه نکرد ...

فدای صبوری این دختر

 زیبا

 

   niniweblog.com                     niniweblog.com                niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد