کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دختر یلدا

نامزدی خاله مینا

1393/8/8 11:04
نویسنده : مامان و بابا
425 بازدید
اشتراک گذاری

 

سبد گل خ

خواهر  یعنی یک لبخند واقعی گوشه لب ؛ برای همیشه

خواهر یعنی: مهربون بودن

خواهر یعنی: درد دل خوب گوش دادن

خواهر یعنی: تو هر شرایطی کنارت بودن

 مینا جونم خواهر گلم

امروز هنگامی که طلوع را دیدم

باز نامت را بر دلم و چهره ات را در چشمانم تصور کردم.

چه زیباست این هنگام لحظه ای از عشق

لحظه ای که آرامم می کند

و خوشحال از دیدارت.

آری همیشه منتظرم تا زمانی برسد

و باز در کوچه ها و خیابان ها تو در کنارم باشی

و با حضورت مرا دلگرم

و با در آغوش کشیدنم مرا شاد سازی و آرام……..

 

چه زیباست طنین زیبای دوستت دارم بر گوش من

و چه گرم است دستان پر از مهرت بر سر م

در مقابل همه محبت هایت در مقابل همه مهربانی هایت هیچ است و هیچ.

آری تنها می گویم و از طنین درونم و صداقت روحم تو را با همه خوبی هایت دوست دارم

و از او که مرا به تو رسانیده همیشه آرزوی سلامتی ات را دارم.

تنهایم……..این تنها واژه ایست که الان برایم معنی ندارد

و نبودنت معنی این واژه را برایم میسر می سازد.

بمان همیشه در کنارم که به وجودت و به مهربانیت ای خواهر نیازمندم

دوستت دارم خواهر مهربانم

این دفعه نوبت پاره ای از تنم بود که نامزدیش را جشن بگیریم البته به خاطر ماه محرم ، خیلی فوری و عجله ای و همه چیز عالی

 

حلقه نامزدی

 این هم دخملم که شیوا جون 12 ساله موهاش را درست کرد و خودم وقتی دیدم ذوقش را کردم ویه دفعه زیر بابیلیس سرش را چرخوند و گوشش هم سوخت .

عروسکم

 

شینسون مو

این هم سارینا مستاجر بابا حسن که کیمیا خواهر صداش میزنه

سارینا و کیمیا

 خدارا شکر با همکاری و هماهنگی همه فامیل در عرض یک شب همه چیز و تدارکات از میز صندلی و ظروف و میوه و شیرینی و ... اماده شد و ظهر  روز جمعه 2 ابان نامزدی خواهرم  را جشن گرفتیم واقعا خودمون هم تعجب کرده بود که چقدر همه چیز برای 150 نفر مهمون اماده شد .

از همه فامیل متشکریم

خوشبختی همه جوانها و دختر و پسر دم بخت ان  شااله

 

با تشکر از سایت  روي خط زندگي ( ايمان و آرزو )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد