کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

دختر یلدا

عمل بابا حسن

1393/9/10 8:41
نویسنده : مامان و بابا
425 بازدید
اشتراک گذاری

میخوانمت در بلندی که خودت بلند ترینی
میخوانمت به مهربانی که خود مهربان ترینی
میدانمت به رحمتت که خودت رحیم ترینی
میدانمت به بزرگی که خودت بزرگترینی
همه این میخوانمت ها و میدانمت ها بهانه ای هست تا بگویم
” خدایا ” دوستت دارم

بابا حسن روز 9 اذر عمل قلب داشتن صبح خاتون با مامان صدیق و عمه مینا و .. رفت شاهین شهر خونه ننه و من هم با بقیه راهی بیمارستان شدیم دقیقه نود بود رسیدم باباجونم را روی تخت دراز کشیده بود تا دیدمش بازوش را بوسیدم و گریه افتادم طالقت دیدنش روی تخت برام کابوس بود خندید و سراغ همه را گرفت و بعد بردنش خیلی سخت بود و توی اسانسور خدا حافظی میکرد و می خندید روحیه اش خوب بود ولی من داغون بودم

تا ساعت 5.30 منتظر بودیم تا خبر دادن عمل به خوبی تموم شد و من یه کم اروم شدم و اشک شوق ریختم روز خیلی بدی بود . هنوز به هوش نیومده بود ساعت 9 یه لحظه توی اتاق ICUدیدمش قلبم لرزید بیهوش و رنگ پریده روی تخت دراز کشیده بود بعد رفتیم خونه ولی دلم پیش عزیزم بود 
 

خدایا شکرت هزاران هزاران هزارن مرتبه شکرت  به خاطر عمل بابا حسن ،

از آقای دکتر  میر محمد صادقی ( معروف به پنجه طلا )که نه تنها یه دکتر بلکه مثل یه برادراین عمل را انجام دادن  وفرشته ای هست اسمانی که خدا برای بندگانش روی زمین افریده است و  با پنجه های طلاییش این عمل را انجام داد کمال تشکر  رادارم

شفای همه مریضها ان شاله

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پارسا دردونه
13 آذر 93 0:20
خدا رو شكر كه عمل شون خوب پيش رفتهايشاله هر چه زودتر مرخص بشن و شما رو از نگرانى در بيارن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد