کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره

دختر یلدا

تولد 5 سالگی

1393/11/20 8:57
نویسنده : مامان و بابا
641 بازدید
اشتراک گذاری

همین طور که قبلا گفته بودم امسال به خاطر فوت مادربزرگ عزیزم نتونستم تعداد زیادی مهمون دعوت کنم و جشن تولد با شکوه تر بگیرم ولی بعد از مراسم چهلمین روز در گذشتش روز 4 بهمن  را انتخاب کردم تا تولدش را بگیرم روز 3 بهمن را مرخصی گرفتم و خریدهای لازم را انجام دادم قرار بود کیمیا صبح جمعه بره خونه بابا حسن و برای عصر بیاد  تا سوپرایز بشه جون خبر نداشت تولدش هست . خلاصه یه سری کارهاما ا روز پنج شنبه انجام دادم و  یه سری ا زاون را روز جمعه حسابی خسته شده بودم تا اینکه عصر  فرا رسید و خانومی بابابا حسن اومدن همین که در  را باز کرد خیلی ذوق کرد و گفت: اخ جون تولد و سریع  لباس پوشید و ارایش کرد و اومد نشست  روی صندلی ...

 تمش توت فرنگی بود ولی به علت نبودن تجهیزات تولد در اصفهان یه مغاز توی خاقاتی پیدا کردم  تا تونستن چند تایی از لوازم تمش را بخرم .

خلاصه مهمونا یکی یکی اومدن 

بابا حسین و عمه و عمو

عمو مهدی و خانومش

خانواده بهنام

این  هم کارت دعوت

 

کارت دعوت

 این هم کیک توت فرنگی

کیک تولد

 

تم توت فرنگی

این هم انگشتر دست کردنش ...

عشق منی

هستی من

ناز گا من

 خنده هات را قربون

عسل من

مامان مژگان و کیمیا

مامان مژگان با دختر نازش

بابحسین - مامان صدیق - عمو مهرداد - عمه مینا

خانواده بابا حسین

باباحسن - مامان  زهره - دایی بهزاد و خاله مینا

خانواده بابا حسن

آقا بهنام ( دایی بهنام ) - خاله مینا

خاله مینا و آقا بهنام

عکس دسته جمعی

یه عکس دسته جمعی

 

مامان و بابا و دخملی

دایی جون و کیمیا

مامان زهره و کیمیا

و اما خانوم اول دل تو دلش نبود تا کیک خورده شد بعد از خوردن کیک دل تو دلش نبود تا کادو ها را باز کنه

کادوی بابا حسین 120 هزار تومان پول نقد بود

کادوی بابا حسن  را چون دیده بود اقا بهنام و خاله مینا خریدن به نام اونا هم تموم شد

کادو باباحسن

و کادوی آقا بهنام و خاله مینا  باز هم بنام خودش ثبت شد و در واقع بابا حسن با این همه پولی که داده بود سرش بی کلاه موند البته توی ذهن کیمیا

کادو خاله مینا و بهنام

کادو عمه مینا

کادو عمه مینا

چون کیمیا خیلی وقت بود ازمون میز لوازم ارایش میخواست و من و امیر هر چه فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که وسیله زیاد جالبی نیست و هزینه اضافه است برای همین فقط وسایل اون را خریدم و میزش را خرید نکردم

و با این حال خیلی ذوقشون را داشت

کادو مامان

این هم مستر دماغ کادوی عمو مهدی .....

عمو مهدی

زن عمو الهام

واین هم کادوی که کیمیا خیلی خوشحا شد و از همه بیشتر دوستش داشت

خانواده  بهنام

این هم کادوی مامان و بابا که اینا را هم خیلی دوستشون داشت

کادوی مامان و بابا

 از طرف اقا بهنام

برگه یادگاری

دست نوشته ها

نوشته مامان و بابا

اما سفره شام :

پیتزا از نوع خونگی با گوشت و قارچ

کیک مرغ که طرفدار زیاد داشت و تقریبا چیزی ازش نموند

برنج و کباب حسینی

ژله

و خرما توپکی با کنجد و سالاد

سفره شام

سالاد

زله

کیک مرغ

 این عکس نوروز 89 هستش و کیمیا اینجا 4 ماهه است

من فدای هردوتاتون ...........

 یه عکس از 4 ماهگی

 ان شاله همیشه شاد سلامت و بادرک و درایت و خوش سیرت و خوش صورت باشی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا دردونه
27 بهمن 93 1:40
تولد تولد تولدت مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد