کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

دختر یلدا

ولنتاین مبارک

1393/11/25 9:09
نویسنده : مامان و بابا
680 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی عشق است افسانه نيست آنکه عشق راآفريد ديوانه نيست

عاشقتونم .....

وقتی میخوابی و نوازشت میکنم و بهت میگم : یه دختر دارم شاه نداری

و تو ادامش میخونی و دوباره چشمات ر ا می بندی و من دست روی موهات میکشم میگم

هستی من ، مستی من ، شور من ، هیجان من و ...

تو یه لبخندی با آرامش از ته دل میزنی یه جوری که چشمات هم میخند و حس میکنم اون موقع تو اوج لذت و آرامشی و چقد رخودم از این لذتت لذت میبرم

ملوسک من

ملوسکم

دخمل نازم تازه امسال فهمیده بود ولنتاین به چه معنی هست یعنی براش توضیح دادم و اون موقع داشتم توضیح میدادم توی فروشگاه سیتی سنتر بودیم و اصا حواسم نبود  و اخرین کلمه توضیحات من که تموم شد

گفت : مامان مژگان گوشت را بیار

گفتم کاری داری

گفت : شما بیا جلو

سرم  را خم کردم ببینم چی میخواد بگه

کفت: مگه امشب شب ولنتاین نیست

گفتم : چرا

گفت: مگه تو منا دوست نداری

گفت: تموم زندگیم هستی

گفت: کادو چی خریدی برام چشمک

من خندونکخنده برلبم خشکید گفتم آوردمت تا هرچی میخوای بخری

و ایشون یه دونه رژ گیاهی و یه کتاب کاردستی برای خودش برداشت

ولی فراد صرش هم که با عمه مینا و زن عمو رفتیم برای خرید لحاف برای عمه مینا باز هم گفتی :

مامان امروز هم ولنتاین و تو باید برام خرید کنی

گفتم : نه مامان تموم  شد

گفتی : من نمیدونم امروز هم ولنتاین هست و دل من خوراکی میخواد

 و بازهم با شیرین زبونیهات و زبون ریختنهات بالاخره پیروز شد یو بستنی و ذرت خریدی

آخه مریض هم بودی و دلم نیومد بیشتر ازاین زبون بریزی

قربون شیرین زبونیهات

عشق من

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا دردونه
27 بهمن 93 1:42
دوست عزيزم ولنتاين مبارك انشااله عشقتون تا ابد پا برجا بمونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد