کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره

دختر یلدا

شاگرد اول کلاس

1393/12/6 9:18
نویسنده : مامان و بابا
503 بازدید
اشتراک گذاری

5 اسفند ماه ظهر که اومدم مدرسه تا برگردی خونه دیدم خوشحالی و  یه تل سر و خوکار دستت هست گفتم :چه خبر شده جایزه گرفتی

گفتی : شاگرد اول شدم

خوشحال شدم بغلت کردم و بوسیدمت و بعد با خاله شهزاد صحبت کردم و معلوم شد که شاگرد اول شدی واقعا

ولی خودت گفتی کاش دوم میشدم غمگینو دوم بیشتر اول است بغلت کردم و برات توضیح دادم و بعد برگشتیم سمت دفتر کار من  توی راه برگشت کنار دفتر یه گل فروشی بود دم گل فروشی ایستادی و برای خودت  یه گل انتخاب کردی بردی فروشنده تزیینش کرد و من ار صدا زدی تا پولش را بدم .

گفتم : گل برای چی

گفتی : شاگرد اول شدم برای خودم خریدم ....

عصر هم اومدی خونه هم به بابا حسن گفتی و هم  به مامان صدیق و مامان صدیق یه جفت جوراب کیتی جون بهت داد  و از بابا حسن هم خواستی تا برات کادو بخره بیاره ...

این هم عکس گل .....

گل

البته بعد این گل را عوضش کرد سفیدش ا خرید و بعد برای خاله شهزاد برد مدرسه و دوباره برای خودش این گل را خرید گل شبو

این هم کادو خودم به خاطر اول بودنش ...

یه ادکلن بود ..

الهی همیشه موفق و پیروز باشی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد