کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

دختر یلدا

کلاس باله

1394/2/29 9:35
نویسنده : مامان و بابا
768 بازدید
اشتراک گذاری

پارک

امسال تصمیم گرفتم کلاس باله کیمیا را عوض کنم اخه زیاد جالب کار نمیکردن بنابراین بردمش به صورت نیمه خصوصی با خاله مهرناز ثبت نامش کردم روزهای اول به سختی میرفت و واقعا عاجزانه از خدا کمک خواستم چون هم هزینه اش بالا بود و هم راهش دور بود نسبت به خونمون و ساعت کلاسش هم 4 بعدازظهر بود یعنی سریع از سر کار میومدم ناهار میخوردم و خانومر ا میبردم ولی بی تاثیر نبود تا بالاخره علاقمند شد و خوشش اومد و تا زمانیکه تو کلاس بود من هم کنار  رودخونه پیاده روی میکردم و بعضی روزها هم با مامن زهره و بابا حسن میومدیم و بعدش هم شما میومدی پارک و حسابی لذت میبردی . دامن و کفش جدید برات خریدم و تو هم پیشرفتت نسبت به قبل خیلی خوب بود و همین برای رفع خستگیهای من کافی بود و پیاده روی کنار  رودخونه توی ماه فروردین و اردیبهشت واقعا لذت بخش بود

مامان زهره

عاشقتم

بازی

یه روز بارونی

همه هستی من

عاشقتونم  ...زنده رود

فدای تو نازنین دخترم ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد