کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

دختر یلدا

اردوی مدرسه

1394/2/29 9:36
نویسنده : مامان و بابا
892 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه و کیمیا

یکشنبه 18 اردیبهشت اردو مادر و کودک گذاشتند از طرف مدرسه که بریم باغ بانوان صفه ف من و مادر فاطمه هم مرخصی گرفتیم و با بچه ها راهی شدیم کیمیا و فاطمه خیلی با هم دوست بودند

جای به نسبت خوبی بود مادرها جدا اومدن و بچه ها هم جدا و بعد اومدن پیش خودمون باز یکردن ، صورتهاشون را نقاشی کردن و خرید هم کردن توی عکس بالا هم انگشتر و دستبندهاشون را نشون دادن

جاتون خالی ناهار هم ماکارانی داشتیم و همبرگر خوردن و حسابی تا ساعت 1.30 خوش گذشت و بعدش هم راهی خونه شدیم و کیمیا عصرش کلاس داشت البته روز قبلش من خیلی حالم بد شد و همش نگران بودم که دخترم بدون من بره اردو و تنها باشه ولی خدا را شکر سریع با چند تا امپول رو پا شدم .

پروانه من ..

دوستانه

مامان ها

همکلاسیها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد