کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 13 روز سن داره

دختر یلدا

اولین شنا

1394/2/29 9:36
نویسنده : مامان و بابا
439 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود دلت می خواست تنی به اب بزنی بریم شنا ف بالاخره یه روز برنامه اش را جور کردم و باهم رفتیم استخر خیییییییییییییییییییییلی خوش گذشت سرسره بازی تو اب و رفتن توی استخر عمیق خیلی حال داد من خودم هم شنا بلد نبودم و کیمیا من را تحریک میکرد که با هم بریم تو استخر عمیق من هم برای اینکه جلوش کم نیارم رفتم و بغلش کردم  تا جای که پاهام کف استخر می رسید رفتم یه دفعه دیدم دیگه پاهام نمیرسه با هزار زور و زحمت برگشتم خییییییییییییلی ترسیدم ولی بازم خوش گذشت

خانومی گفت من دوس دارم شنا را یاد بگیرم دوس ندارم اب ابزی کنم برای همین تصمیم گرفم معلم خصوصی برای شنا براش بگیرم ولی ساعتعاش باهام جور نبود باری همین یه جای دیگه براش مربی شنا گرفتم. و تا اومد کلاسهاش شروع بشه یه روز دیگه خودش تنها رفت شنا و من باهاش استخر نرفتم فکر نمیکردم بره ولی خیلی قاطع رفته بود و حسابی هم خوش گذرونده بود فقط یه بار با باسن از سرسره رفته بود کف استخر ولی اومده بود بالا .

تا اینکه کلاس شناش شروع شد و با خاله پریسا با خودم کلاس گرفتیم و توی استخر افتاب شروع به یادگیی کردیم حسابی حال داد روز اول شنای دوچرخه و نفس گیری بود ماشالاه کیمیا نترس تر از من بود و سریع یاد گرفت ولی من یه کم میترسیدم.

عاشق اب بود و خوشحال بود که میتونه الان روی اب  بایسته .....

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آنیتا
14 مرداد 94 11:53
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد