کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 8 روز سن داره

دختر یلدا

تولد محمد پارسا و امامان کیمیا

1394/5/17 10:05
نویسنده : مامان و بابا
432 بازدید
اشتراک گذاری

توی کلهرود کیمیا دلش برای باباحسن و خانوادش تنگ شده بود بعد که برگشتیم  به من گفت : مامان من دلم خیلی تنگش شده بود برای همین امام ها را صدا زدم تا دلم تنگ نشه

گفتم چه جوری

گفت : امام اول حسن

گفتم علی نه حسن

گفت : بابا حسن گفتم

خندیدیم

گفت : امام دوم مامان زهره

امام سوم :  دایی بهزاد

امام چهارم : خاله مینا

غش کردم از خنده میگفت : امام های من اینا هستن...

یه شب گفتم محمد پارسا شکل کی میشه ؟

گفت : پسر دیگه شکل مامانش

گفتم : چرا

گفت : من دخترم شکل بابام شدم و باهوش هستم

پسرا شکل مامانشون میشند

 

من

عقل و هوش

زحمتهای بی ثمرم ..و دست بی نمکم

 

 محمد پارسا

روز تولد

 

انشااله قدمش سبز و مبارک باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد