کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره

دختر یلدا

کیمیا خواهر دار شد

1394/8/30 22:54
نویسنده : مامان و بابا
244 بازدید
اشتراک گذاری

امروز باکیمیا رفتیم سونو گرافی غربالگری ...توی نوبت نشستیم تا صدام زدن هم غربالگری بود و هم تعیین جنسیت

کیمیا دختر میخواست و امیدوار بودم دختر باشه

کیما اززروی مانیتور جنین را میدید همه چی خوب بود تا این که دکتر گفت : جهاز خریدی

گفتم برای کدوم

گفت مگه دختر داری

گفتم بله

گفت مبارک این هم دختر

و سرش را خم کرد یه نگاه به کیما کرد و گفت ماشاالله اونکه شنا گر ماهری

انشاالله این هم همین طوره.

کیمیا خیلی خوشحال شد که خواهر دار شده و من هم خودم خوشحال شدم

موقع برگشتن به خونه یه شیرینی خریدیم و کیمیا میخواست شمع صفر هم بخرد

خیییییییییییییییییییلی خوشحال بود ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد