کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دختر یلدا

تولدم مبارک

1394/10/14 13:03
نویسنده : مامان و بابا
777 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال دیگه گذشت

منم یک سال بزرگتر شدم...

یـکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ »بشم یا نه ؟ ...

تونستم همونی باشم که هستم ؟ ...

نمی دونم ... شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم....

ولی یکسال بزرگتر شدم...اونم خیلی سریع....

خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیمو دلم میخواد

مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم

دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو

میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن

دلم میخواد این بار اگر معلم گفت تو دفتر نقاشیتون هر چی دوست دارینو بکشین اینبار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد