کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دختر یلدا

چهارشنبه سوری

1394/12/26 17:20
نویسنده : مامان و بابا
307 بازدید
اشتراک گذاری

امسال چهارشنبه سوری  پسر داییم کیانوش برنامه ای ترتیب داده بود تا همه باغ جمع بشیم ولی چون خارج از شهر بود و مسافتش دور بود و برعکس اون روز هم  بارون زده بود و هم باد شدیدی میومد و هوا بسیار سرد بود ما نرفتیم و تصمیم گرفتیم بریم خونه خاله من تا اونجا اتش روشن کنیم برای همین به سمت  شاهین  شهر  راه افتادیم و دای نادر و بچه های خود خاله هم بودند شب خییییییییلی خوب بود بابا امیر مریض داشت نتونست بیاد ولی بقیه بودیم و خاله مینا هم با اش رشته اخر کار خودش را  رسوند ...

چون  شوهر خالم عمل کرده بودند برای اینکه ایشون هم کنار مون باشند تصمییم گرفتیم مراسم اونجا اجرا بشه ...

 


Image result for ‫عکس از چهارشنبه سوری‬‎

 

اونجا من تازه وارد نه ماهگی شده بودم ....

ویه ماه دیگه چشمم به جمال غنچه دوم زندگی روشن میشد

سوختن غصه هاتون توی اتیش ارزومه ....

دخترهای گلم ...

کیمیای من ..

کمند من ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد