کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 15 روز سن داره

دختر یلدا

سوالهای خاتون درباره زایمان

1395/1/16 17:34
نویسنده : مامان و بابا
373 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای اخر حاملگی بود و برای من سخت میگذشت ولی با کار و کیمیا حسابی مشغول بودم یه شب ازم سوال کرد مامان فیل ها که دکتر ندارند چطور بچه به دنیا میارند

من قبلا از سزارین براش گفته بودم و این باعث شده بود این سوال را بپرسه

نمیدونستم چی جواب بدم بابا امیر صداش زد و گفت بیا تا از روی اینترنت برات توضیح بدم و با عکس مراحل به دنیا اومدن را بهش نشون داد و یه فیلم سزارین را هم دانلود کرد و کیمیا از من خواست تا با هم ببینیم ولی چون من از سزارین میترسیدم من ندیدم و بعد از تموم شدن فیلم گفت : مامان نترس شما اینجوری به دنیا نمیاری شما را شکمت را پاره نمیکنند

گفتم : انشالله ....

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد