کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

دختر یلدا

تابستان و بهار با کمند و کیمیا به روایت تصویر

1395/5/3 11:45
نویسنده : مامان و بابا
575 بازدید
اشتراک گذاری

عمه مینا  روز 13 اردیبهشت  به ایران  اومد و اون موقع کمند تقریبا 20  روزه بود همه خوشحال بودند و از همه مهتر که قرار بود مراسم نامزدی عمه  را هم داشته باشیم و حسابی همه مشغول  بودند 

این هم کیک نامزدی 

 

کیکی نامزدی

خونه خاله مینا

مو قشنگ

خرسها گربه کیمیا

گربه و قفس

اولین جلسه قرض الحسنه در خرداد ماه 95 در باغ تالار پیر بکران برگزار شد و این اولین مهمانی دخترم بود حسابی خوش گدشت عمه مینا و اقا سپهر هم تشریف اورده بودند .

اولین جلسه قرض الحسنه کمند

بچه ها

هنرهای بابا امیر

کمند  کولیک داشت و برای اروم  شدنش توی وان حمام میزاشتیمش چیگر تورا فینگیلیگریه هاش

مرغ عشق های من

کیمیا و کمند

ماه گلهای من

عشق منی جمیرا

 

جمیرا

جلسه قرض الحسنه که سد  زاینده  رود برگزار شد 

چادگان

چادگان

چارک ملت

محمد پارسا

پارک مشتاق صبح  یک روز تابستون 

پارک ابشار

ابشار

جمیرا

جمیرا

میدون امام

 

 

رستوران میدون نقش جهان سرکار اومدن کمند

عزیزمی

یه سری توی تیرماه مجبور  بودم برم سرکار برای اظهار نامه نویسی و کمند را هم میبردم و آقای کیان ارثی بغلش میکرد و مواظبش بود تا من کار کنم 

لوس بابا

عزیزمی

مامان بزرگ خودم و کمند تفاوت سن نردیک به 90 سال بود الهی زنده باشه ....

 

بزرگ خاندان و کوچک خاندان

کیک تولد بابا حسن بود ولی کمی اشتباه کردم و ارد زیاد بهش زدم 

 

تولد بابا حسن

عاشقتم

گوجه چینی

اینجا دو روز رفت گلخانه سر کار تا با پولش عروسک بخره 

کیمیا و کمند و اوینا

دو چرخه سواری

عزیز دل

عزیز من

تولد محمد پارسا

بازی

 

میدون

 

عزیز دلم رستوران میدون

باغ غدیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد