کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 15 روز سن داره

دختر یلدا

هفتمین طلوع سبزت مبارک

1395/10/4 7:52
نویسنده : مامان و بابا
364 بازدید
اشتراک گذاری

تولد امسال خاتون رنگ و بوی دیگه داشت و با وجود کمند تولدش خاص تر شده بود . امسال هم مثل سالهای گذشته همه راد عوت کردیم و با این تفاوت که هلیا و آلا دوستان کیمیا هم اومده بودند و حسابی خوش گذشت و کیمیا از اینکه دوستانش بود بسیار خوشحال بود . 

تم امسالش السا و انا بود و از قبل از سیتی سنتر خریده بودیم و روز 27 اذر به خاطر تولد حضرت محمد و اینکه کیکیا هم تعطیل بود تولد براش گرفتیم طبق مغمول از صبح زود رفتم تو اشپزحونه و مامان زهره هم اومد کمکم و شام را اماده کردیم ..و عصر هم بابا امیر و خاله مینا اتاق را تزیین کردند و مهمانها ساعت 5و نیم اومدن ..

هستی من

 

عزیز دلم

عروسکم

هستی من

هستی من

هلیا و الا و کیمیا

هستی من

خواهرهای گل

هستی من

خانواده پدر بزرگها

 

این هم کادوها .....
 

کادو مامان بهنام

یک روز که برای خرید بیرون  رفته بودیم وارد یه اساباب  بازی فروشی  شدیم کمن هشت ماهه بود وارد که شدیم یه نگاهی به اطراف کرد و گفت : نی نی من ....نی نی من  ...من   من   

نگاه کردیم دیدییم چشمش به عروسک افتاده و می خوادش فروشنده اوردش و کمند خیلی ذوق کرده بود و بعنوان کادوی تولد برای کیمیا خریدمش ...

 

بابا حسن

کادوی کمند

کادو مامان و بابا

بابا حسین

کادو مامان بهنام

کادو عمو مهدی

از طرف دایی بهزاد و عمو مهرداد هم سکه پارسیان کادو گرفت 

لباس و کفش هم کادوی خودم بود .

شام هم ته چین مرغ بود و پیتزا و ژله ....

ته چین

ته چین

 

 

شام

عکس دسته جمعی

جای عمه مینا و عمو سپهر هم حسابی خالی بود 

 

شب خوبی و همه چیز به خوبی طی شد ...

 

انشاله سال به سال هم یه زیبایی سیرتت و هم به زیبایی صورتت و هم  به دانشت و موفقیتهایت افزوده شود 

عزیز دلم دخترکم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد