کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

دختر یلدا

تولد یک سالگی کمند به روایت تصویر

1396/1/22 8:36
نویسنده : مامان و بابا
477 بازدید
اشتراک گذاری

     کمند من :

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

          اولین عکس                         

عزیزای دل

عزیزای من

 

یکسال از روزی که فرشته ها امدنت را خبر دادند گذشت و امروز 22 فروزدین سال 96 تو عزیز دل یکساله شدی 

تم تولدت کیتی بود و خودت هم عاشق کیتی بود و به راحتی کیتی را تلفظ میکردی نسبت به سنت عاقل  بودی و میفهمیدی تولد به خاطر تو .

دوستان و عمو و خاله و پدر بزرگ و مادربزرگ ها بودند و تا حای که توان بود برات سنگ تموم گذاشتم 

عزیز دلم عاشقتم این همیشه بدون و گوشه قلبت حک کن 

محبت

فرشته کوچک من

کیکی کیتیکارت دعوت

برگه  یادگاری

عشق من

دوستان کیمیا

مان جون وباباجون عزیز

خاتونم

دسته جمعی

 

ماهک من :

انشالله غصه هایت را فوت کنی و شادیهایت و ارزویهایت هر روز دست یافتنی تر باشند محبتبوس

 

فوت کردن شمع

 

محمد پارسا و کمند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد