کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

دختر یلدا

جلسه قرض الحسنه شهریور 96

1396/6/22 10:00
نویسنده : مامان و بابا
151 بازدید
اشتراک گذاری
M.b:
M.b:
روز 15 و 16 شهریور جلسه قرض الحسنه در باغ در روستای جار تشکیل شد عصر ساعت 5. باغ را تحویل دادند و همه قرار گذاشته بودن روبروی پارک آبشار با هم به سمت باغ حرکت کنند من هم از صبح در تدارک وسایل بودم و عصر آماده شدیم بریم ساعت 5 رسیدیم جلوی پارک آبشار ولی دو تا خانواده بیشتر نبودند کمی منتظر شدیم راه افتادیم به سمت باغ
وارد باغ شدیم هوای سبک و خنکی بود و یک سگ که بسیار باز یگوش بود
کمند خیلی ذوق داشت و با کیمیا شروع به بازی کردند
تا بالاخره همه جمع شدند من ننوی کمند رابرده بودم بعد از شام و جلسه خوابوندمش و بعد از اینکه خوابش برد گذاشتمش تو چادر و بخاری برقی را روشن کردیم تا چادر گرم باشه و کیمیا هم خوابید ولی کیمیا خوابش نبرد و اومد دوباره بیرون از چادر پیش بزرگترها و با هما شروع به بازی کردند که ناگهان صدای جیغ کمند از چادر اومد اصلا نفهمیدم تا چادر چطور دویدم که دیدم وسط چادر ایستاده و فقط جیغ میزنه بغلش کردم شیرش دادم حاضر نبود تو چادر بخوابه آورد مش بیرون و تو بغل خوابوندمش تا خوابش برد بعد هم همه خوابیدن و صبح با صدای ورزش کردن بزرگترها بیدار شدیم و روز خوبی را تا عصر داشتیم و کمند هم حسابی با گربه ها بازی کرد















پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد