کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 14 روز سن داره

دختر یلدا

اولین تنبیه

1396/11/4 11:29
نویسنده : مامان و بابا
364 بازدید
اشتراک گذاری
اولین بار بود میخواستم تنبیه اش کنم یک سره بهونه میگرفت و با کیمیا سربه سر هم میزاشتن و کمند گریه میکرد.
خسته شدم و بهش گفتم کمند اگر گریه کنی میبرمت بیرون اتاق و اجازه نمیدم بیایی تو.
گفت: باشه و بازم گریه کرد
بردمش بیرون نشوندمش رو راه پله ها هنوز گریه میکرد
گفتم، بشین گریه هات را بکن بعد بیا
گفت: باشه و بازم گریه کرد
سی ثانیه صبر کردم و دوباره بهش سر زدم دیدم ایستاده
گفتم، گریه هات تموم شد
گفت، بله
گفتم بیا تو
اومد و دیگه گریه نکرد
بعد اومد سراغ کیمیا و گفت، پاشو برو.بیرون گریه کن
پاشو
پاشو
برو
و گیر داده بود به کیمیا و میگفت برو بیرون و میخندید
خیلی مظلوم بود اون موقع که روی راه پله ها بود
پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
4 بهمن 96 12:54
ای جونم گاهن برای بچه ها لازمه از این تنبیه ها تا به کارای اشتباهشون پی ببرن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد