کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

دختر یلدا

تولد 2سالگی کمندم

1397/1/22 17:30
نویسنده : مامان و بابا
399 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

عزیزم اکنون به جای دستانم

دو بال طلائی می خواهم

تا در زیبا ترین تاریخ تقویم

برای ستاره باران کردن شب تولدت

تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم

تولدت مبارک دختر عزیزم

 

امسال تولد دو سالگی کمند مصادف  شد  با مسافرت به شمال ، صبح  زود روز حرکت کیکی بزرگ  پختم و با خودم برداشتم  رفتم  سمت  شمال . البته  ساده و  بدون  تزیین . تا اینکه  شب  ساعت 7  رسیدیم  انزلی و دنبال یک  خونه بزرگ  سه خوابه کنار  دریا میگشتیم و چون پسند نمیشد به کسی که به ما خونه ها را نشون میدا  میگفتیم تصمیم میگیریم خبرتون میکنیم 

بعد از دیدن چند تا ویلا کمند گفت مامان تصمیم میگیری 

منم خسته شده بودم متوجه نشدم بهش گفتم بله 

بعد رو  به عمو بهنام کرد و گفت ما خودمون تصمیم میگیریم شما برید 

همهگی زدن زیر خنده خنده

تا این که  بالخره خونه سه خوابه  بزرگ و تمیز  پیدا شد و وسایل پیاده شد و منم سریع کیک  را با خامه و موز و گردو و ژله تزیین کردم و تولد شروع  شد البته ساعت 11 شب 

 

لحظه تولد 9 شب 22 فروردین 

 

 

 

 

یک سالگی 22 فروردین 96

 

 

تزیین کیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهشاد
23 خرداد 97 11:42
الهی عزیزم تولدت مبارک کمندجان😘😘😘😘😘😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد