کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 9 روز سن داره

دختر یلدا

تابستان 97

1397/6/30 11:24
نویسنده : مامان و بابا
275 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تابسنون هم با عمو بهنام و باباجون و مامان جون رفتیم  شمال .از 17 رفتیم تا 23 . این دفعه رفتیم  سمت بابلسر ، مثل دفعه قبل همه چی عالی بود وای یه خاطر از کمند دارم از روز اولی که رودهن مومندیم تا ناهار بخوریم من دیدیم کمند کفشهاش را پاش کرد و کیمیا هم داشت اماده میشد برند با هم تو پارک بازی کنند من هم فکر کردم باهام رفتن ولی یک لحظه بعد از یک ربع دیدم کمند از اون بالای پارک داره پله ها را به سختی با کمک یک آقا طی میکنه بیاد و گریه هم گرده بود و دویدم بغلش کردم اقا گفت دیدم تنهاس و سرگردون و میخواد بیاد پایین ،نمیزاره هم کمکش کنم . 

فهمیدم خانوم خودش برای گشتن رفتن و اصلا با کیمیا نبوده و از اون به  بعد حواسم را جمعش کرم 

 

فیل بند شمال 

 

تولد عمو بهنام 

پارک پاتریک با دوستان کیمیا 

شهربازی

شهربازی

شهر بازی

اردو به مهریز سمیرم از طرف سلوا 

سلوا

سلوا

تولد سه سالگی پارسا 

خونه عمه بتول 

اخر شب  تعطیلات با رها در جمیرا 

عکس روبروی پل خواجو 

باشگاه و تمرینات کیمیا 

خونه عمه روز عاشورا 

عقد مهرنوش و بعد از تزریق سرم به کمندم 

یک روز از تابستون

یک

باغ حیدر میمه 

 

یک عصر تابستمنی و گردش و سینا فیلم هزار پا با دوستان 



سرم و بازی با سرم

یک روز عصر میدون نقش جهان با شهاب 

میدون نقش جهان

یک روز عصر موتور خونه نزدیک گلخانه باباجون

افتاب گرفتن کمند

 
گلخونه و برداشت خیار توسط کمند 

 

تولد بابا حسن در باغ 

تولد  بابا

تولد بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد