کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 10 روز سن داره

دختر یلدا

بریم د د ر

1390/5/16 8:13
نویسنده : مامان و بابا
329 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز عصر کیمیا از خواب بیدار شد قبل از اینکه بخوابه بهش گفته بودم عصر که از خواب بیدار شدی می خوایم بریم خونه پدرجون بنابرا ین قضیه وقتی از خواب بیدار شد بدون توجه به من رفت توی اتاقش ، من دنبالش نرفتم بعداز چند دقیقه برگشت پیشم توی اشپزخونه وگفت  مامان  د   د    ر   د   د   ر   وقتی نگاش کردم دلم براش ضعف رفت رفته بود یک کلاه ابی آفتابی  سرش گذاشته  و کیف کوچولوش را دوتا اسباب بازی و عینک آفتابی اش را توش گذاشته بود و زیپش  را هم بسته بود انداخته بود روی دستش و کفشهاشم توی اون دستش که بریم د   د    ر  حیف که دوربین شارژ نداشت وگرنه  عکس قشنگی بود

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد