کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 15 روز سن داره

دختر یلدا

خانه تکانی

1390/3/23 11:55
نویسنده : مامان و بابا
242 بازدید
اشتراک گذاری

خانه تکانی عید

 

خلاصه داشتیم کم کم به عید نزدیک میشدیم و مراسم خانه تکانی و .....

ولی خودتون بهتر میدونید که با یک بچه نمیشه خونه تکونی کرد ولی طبق معمول اون بچه خیلی خوبی بود و توی کریرش می نشست و فقط به ما نگاه میکرد و گاهی اوقات توی همون جا خوابش می برد اگر هم می گذاشتمش روی زمین دوست داشت غلط بزنه و تمام تلاشش را میکرد که به روی شکم برگرده از دستاش کمک میگرفت از پشتی زیر سرش کمک میگرفت یک کم غر میزد که چرا نمی شه ......

اما بالاخره یک روز صبح ۱۳ اسفند وقتی با بابا و مامانم نشسته بودم صبحانه می خوردم و کیمیا هم در حال تلاش کردن بود بالاخره  به موققیت رسید و اولین غلط زندگیش را خورد و بسیار هم خوشحال بود

از اون روز به بعد همش غلط می خورد وصورت می اومد توی زمین چون قدرت نگه داشتن سرش را نداشت .

قرا بود امیر روز ۲۶ اسفند به خونه برگردد و من هم برای همین قبل از اینکه امیر بیاد رفتم خانه تا خانه را مرتب کنم ودر واقع خون تکونی کنم با خواهرم ومادرم رفتم و اون روز کیمیا برای اولین بار توی روروک نشست ولی کوچولو بود و به زور اهای کوچولوش رابه زمین رسوند خودش را به عقب کشید و کلی ذوق کرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد