کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 17 روز سن داره

دختر یلدا

تشكر تشكر تشكر

1392/11/21 10:17
نویسنده : مامان و بابا
250 بازدید
اشتراک گذاری

از همين جا روي ماهت  را خواهر گلم مي بوسم و  برايت هر آنچه  زيباي است و لياقتت هست از خدا مي طلبم كه تو خواهر نيستي فرشته اي هستي زميني كه خدا آفريده است

برادرم عزيز من روي ماهت را مي بوسم كه  حق برادري  را برمن تمام كردي و اجازه ندادي خنده از روي لبانمان محو شد و از خدا برايت انچه به صلاحت هست و بهترينها را ارزو ميكنم

مادرم قادر  به گفتن نيستم و نميدا نم چگونه از تو بابت همه چيز تشكر كنم كه اگر همراهي ها و صبوريهايت نبود من طاقت بچه داري نداشتم دستانت را مي بوسم

پدرم عمرم همه هستي من دستانت را مي بوسم و سجده شكر به جا مياورم  به خاطر بودنت

كه هميشه بودي و هستي كيميا تمام دوران بچگيش و چار سال قبل را تو را پدر مي خواند و بابا سسن اولي را كه گفت تو انقدر ذوق كردي كه باورم نشد

 

از خانواده شوهرم هم كمال تشكر و قدراني  را دارم كه  طي اين  مدت منر ا ياري كردن و پشتيبانم  بود دستان بابا حسين و مامان صديق  را هم مي بوسم كه زحمتهاي بي دريغي در اين مدت براي ما كشيدن

 

خوشحالم كه گوهرهاي گرانبها همچون  شما راد ر كنارم دارم و از خدا مي خوام كه محفلمان گرم گرم گرم  باشد

 

ان شاله

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد