کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 17 روز سن داره

دختر یلدا

خرید ماشین

1393/9/5 8:02
نویسنده : مامان و بابا
616 بازدید
اشتراک گذاری

امسال 28 مهر به خاطر شرایط کاری من و امیر تصمیم گرفتیم یه ماشین دیگه بخریم یه کم پولمون کم بود  اخه امیر بعد 4 سال درس خوندن تازه شروع به کار کرده بود و پس اناز کافی نداشتیم و دلمون هم پراید نمی خواست کیمیا که در جریان امور بود ازش نظر خواهی کردیم و گفت دلم یه ماشین می خواد که سقفش باز بشه ما هم گشتیم ببینیم ارزون ترین ماشینی که سقفش باز بشه چیه ؟  خلاصه شرایط پیش اومد و یه لیفان 620  ثبت نام کردیم و بعد از 28 روز بهمون تحولیش دادن وقتی اوردیمش خونه خیلی ذوق کرده بود و راه میرفت و می گفت : ماشین ما سقفش باز می شه و اسباب اثاثیه اش  را جمع کرد و رفت توی ماشین و گفت من اینجا زندگی میکنم تلویزیون هم که هست

از خوشحالی اون خشحال بودم .....آرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد