کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دختر یلدا

بابا کو ؟

1390/6/31 12:42
نویسنده : مامان و بابا
446 بازدید
اشتراک گذاری

 

خانوم گلم

فدای باز یکردنهات                              cherub angel animated gif

فدای نگاههای قشنگت

و قربون خدای که تورا به من داد

 

این جا دیدمش عینک من را که قرار بود تازه شیشه اش را بابا امیر برام درستش کنم زده به چشمش البته وارونه و جلوی آینه و من هم فرصت را غنیمت شمردمو....

 

 

و بعد شروع به بازی کردن با سبدهای لباس و شد و.........

 

 

 

این جا نشست توی سبد و خواهش میکرد تا با سبد تابش بدیم وبچرخونیمش

 

راستی این کتاب را بابا امیر موقع رفتنش براش خرید animated gif of weaponry - baby reads book

خاتونم دیروز برای باباش دل تنگ شده بود بعداز ظهر که از خواب بیدارشد دراز کشید بود و نگاش به سقف بود بهش گفتم :

خانومی به چی فکر میکنی ؟

گفت : بابا  کو؟

گفتم : بابا امیر !

گفت : البته با سر تایید کرد

گفتم : رفته دانشگاه درس بخونه 

گفت : من   من   من  برم

گفتم : بابا میاد پیش ما زود زود زود

گفت : به علامت تایید سرش را تکون داد

بعد بلند شد بوسیدمش و اشک توی چشمام حلقه بسته بود واقعا متاسفم

Sorry graphics, sorry scraps, sorry comments, sorry glitter graphics

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آريا
5 مهر 90 13:58
عزيزم تو هم زود زود بزرگ مي شي و مي ري دانشگاه قربون دل مهربونت برم كه دلتنگ بابايي شدي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد