کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر یلدا

مهمونی خودمون

1394/5/14 8:18
نویسنده : مامان و بابا
311 بازدید
اشتراک گذاری

8 مرداد به مناسبت سالگرد مادربزرگ امیر مهمونی خونه خودمون ترتیب دادم از سه شنبه مرخصی گرفتم تا جمعه چ.ن تعداد 45 نفر بودن و قرار بود غذا ا خودم درست کنم صبح سه شنبه وقتی دخمل بیدار شد و دید خونه هستم خوشحال شد و گفت : امروز جمعه است

گفتم : نه سه شنبه است

گفت: اهان جمعه سه شنبه س

گفتم : نه عزیزم مرخصی گرفتم تا برای مهمونی اماده بشیم

گفت : همیشه مرصصی بگیر

گفتم : نمیشه حالا بیا به مامان کمک کن

اون روز حسابی کمک کرد و اتاقش و ظروف و.....اماده کردیم

خیلی مهمونی را دوست داشتی

قرار بود پلو ماهیچه  و حلوا رولتی و کیک مرغ درست کنم . یه سری از کارها را روز قبلش انجام دادم و برای صبح پنجشنبه فقط پختن ماهیچه و برنج مونده بود . اولین  بار بود این ماهیچه  به این تعداد می پختم با مامان صدیق بسم اله را گفتیم مشغول سرخ کردن ماهیچه ها شدیم و اماده کردیم و من رفتم برای خرید میوه .

عصر هم سالاد و برنج و میوه ها و شیرینی را اماده کردم

خلاصه شب شد  مهمونها یکی یکی رسیدن و چون حیاط را فرش کرده بودم همه تو حیاط نشستند و حسابی خوش گذشت و کیمیا و بچه ها هم حسابی به شیطنت مشغول بودند تا ساعت 1 شب .

شام بسیار عالی بود به صورتی که خودمون هم باورمون نمیشد خوب شده ..

 

خدار شکر این مهمونی هم با ابرومندی برگزار شد .

 

ماهیچه پلو

کیک مرغ

 

 

 

بچه ها

 

 سالاد

سالاد 2

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد