کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 29 روز سن داره

دختر یلدا

تولد به روایت تصویر

1390/10/12 7:58
نویسنده : مامان و بابا
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولد خاتونم شب شهادت بود برای همین ما هم زیاد شلوغ نکردیم وفقط خانواده خودم و امیر بودند برای همین یک تولد کوچک و ساده برگزار کردیم

و جای بچه بیشتر توی تولد خالی بود یعنی اصلا بچه نبود ولی خودمون و دخملی محفل را گرم کردیم

 

 

این جای پای کیمیای من توی سن 2 سالگی  

 

این هم کارتهای دعوتی بود که مد نظر داشتم ولی به تعدا کم درست کردم .....

این هم پیام تبریک خودم به عسلم ، بابا امیر هم نوشت یادم رفت عکس بگیرم

این هم تبریک مامان و بابا ....

این هم شاهزاده من که به زور نشست تا یک عکس بگیریم ....

آخ جون کادو .... البته بیشتر کادوهای اصلی طلا بود .مامان صدیق یک النگو  ،مامان و بابا گوشواره  و مامان زوزه یک زنجیر و بقیه  اسباب بازی ...

این هم  خوردن کیک بود که کیمیا خانوم داشت پیشروی میکرد ...

این هم جای دست خاتونم که پیام بابا امیر داخل این نوشته شد و لی چون دقیقه نود نوشتند یادم رفت عکس بگیرم

فیبر بازی ....و ترکوندن بادکنکها...

 

 

بابا امیر دخملش ...

 دایی بهزاد و...

 عمو مهرداد ....

 

 الهی صد وبیست سالگیت را باهمه اینها جشن بگیرم ، من امید به زندگیم بالاست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد