کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 29 روز سن داره

دختر یلدا

پروژه به اتمام رسید

1390/10/14 13:20
نویسنده : مامان و بابا
441 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

الان که دارم اینمطلب را می نویسم دو روزه خاتونم شیر نخورده و خوشحالم از اینکه از هیچ روشی استفاده نکردم مگر صحبت و دررو و به کار بردن فکر و درک ، و این را مدیون دختر گلم هستم که بیشترین کمک را او به من رسوند و وقتی بهش گفتم مامان هوا سرد و اگر من لباسم را بالا بزنم و به تو شیر بدهم سرما می خورم اون هم حرف من را می شنید و و می گفت خوب  و می رفت و بهش گفتم از این به بعد دیگه تو بزرگ شدی و از نظر قدی البته نشسته قد من شدی و( با دست سرهمامون را بهم میزد که یعنی هم قدیم ) و تو نباید شیر بخوری و هر موقع دلت شیر خواست من شیر را توی شیشه می کنم و تو بخور و او هم تمام حرفهام  را قبول کرد و به کمک ایشون دیگه شیر نخورد .ولی خودم خیلی زجر کشیدم وقتی می دیدم چیزی را دوست داره نمی تونم بهش بدم .

وواقعا پی بردم من چه دختر با درک و شعور بالای از خدای مهربون خواستم و اونهم لطفش را شامل حال من کرد و این فرشته نازنین      را به من هدیه داد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

m!na
25 دی 90 1:19
ماااا ماااان مژگان تولدت مبازک ! آرزو می کنم تا وقتی که نوه و نتیجه هاتو ببینی با عزت و سلامتی زندگی کنی !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد