کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 23 روز سن داره

دختر یلدا

دایی بهزاد سرباز

1391/3/31 8:35
نویسنده : مامان و بابا
345 بازدید
اشتراک گذاری

 

داداش گلم روز تولدت را به یادمی آورم که چگونه وقتی خبر تولدت را به من دادند با چه اشتیاقی برایت رختخواب کوچیکت را پهن کردم  شکلکهای جالب آروینو منتظر ورودت بودم اون موقع من 5 سال داشتم و تمام آرزویم دیدن تو بود و بعد از دیدن روی ماهت تمام زندگی من شدیشکلکهای جالب آروینفکر میکردم عروسکی ولی  مثل یه مادر پرستاریت را می کردم و یه لحظه ازت دور نبودم اون موقعها برنامه اوشین را می ذاشت و از اون یاد گرفته بودم ببندمت پشت کمرم  و راهت ببرم وبرات  شیر بخرم ...

کم کم قد کشیدنت را دیدم  مدرسه رفتنت را و....دانشگاه رفتنت و امروز روز دیگریست برای تو  و هم خوشحالم و هم ناراحت طاقت دوریت را ندارم و تحمل نشنیدن صدای خنده هایت و گاهی داد زدنهایت

از همه بدتر که کیمیا عاشق تو  و توی این این مدت که که بابا امیر نبوده توبراش سنگ تموم گذاشتی

داداش گلم هیچ کاری نتونستم بکنم که سرباز ی نری  ولی نشد

به کیمیا می گم دایی می خواد بره سربازی Baby Soldier emoticon

میگه : نه  بد 

میگم را بد

میگه اونجا تفنگ دارند Baby Soldier emoticon

برو  خدا به همراهت

ان شااله به سلامتی بری و زود منتقل بشی به اصفهان تا کنارمون باشی

میدونم اخلاقی داری هرجا بری  با هر مشکلی خودت کنار میاییی وی با این حال میدونم که برات سخته ولی امیدوارم جایی که می ری خوش باشی و شاد.Baby Soldier emoticon

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملوسک
2 تیر 91 9:46
سلام عزیزم وبلاگ خوشگلی داری . تبریک می گم . مایلم با وبلاگت تبادل لینک کنیم . اگه موافقی آدرس وبلاگ منو با اسم ►► ملوسک شاپ ◄◄ لینک کن . بعدش بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم . www.malusak72.mihanblog.com موفق باشی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد