کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 29 روز سن داره

دختر یلدا

شیرینکاریهاریهای خاتون

1391/8/22 21:37
نویسنده : مامان و بابا
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

 هنوز که هنوز توی گهواره دوران بچگیش می خوابه و خواب  بعداز ظهر بدون این گهواره لذت نداره .....

 این نون  را خودش چونه کرده ....

 کیانوش سوغات مشهد ....

 کاردستی  با کمک مامان چسبوندش  البته با چسب چوب ....

 این را هم خودش دوخته ....

 چهارشنبه 10 ابان قرار بود بابا امیر بیاد اصفهان ما خونه بابا حسن بودیم و امیر قراربود ساعت 10 شب برسه اصفهان ، ولی ساعت 9.15 زنگ زدم وگفتم : کجایی

گفت : از سر کوچه دارم میام خون بابا حسن

از قضا کیمیا خانوم که توی اتاق زلزله بر پا کرده و قابلمه می فروخت و خودش را می پخت

تا شنید بابا امیر می خواد بیاد از توی قابلمه پرید بیرون

و مثل جرقه بالا و پایین می پرید و دوید سر کمد لباسهاش و داشت لباسهاش را در می اورد و با خودش می گفت من بابا امیر خیلی دوس دارم    من بابا امیر خیلی دوس دارم و ....

وقتی صدای زنگ خونه  اومد از ذوقش پرید بغل من و بابا اومد  

بعد رفت قایم شد تا بابا پیداش کنه و بعد هم دیدارها تازه شد و بابا امیر براش یه توپ و راکت و کاکائو و شکلات  اورده بودند

که کیمیا با دیدن اینها خوشحال شد و بابا را بوسید وتا اخر شب  با بابا  بازی کرد و فردا صبح هم توی خونه با بابا امیر قطار بازی کرد ....

 این جا هم از حمام اومده بود

این دو روز که بابا امیر پیشمون بود خیلی بهمون خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارین و مامانش
27 آبان 91 15:38
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد