کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

دختر یلدا

روز پدر مبارک

1390/3/25 11:28
نویسنده : مامان و بابا
293 بازدید
اشتراک گذاری

 

اس ام اس ولادت حضرت علی - www.RadsMs.com

 

ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین

ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین

کن نظر از روی لطف، به تمام پدران

روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان

امسال هم روز پدر بابا امیر کنارمون  نیست واز دور این روز را بهشون تبریک میگیم و امیدواریم سایه اش همیشه بر سرمون باشه و هرجا هست سالم و شاد باشه

از طرف فینگیلی به بابا امیر :

پدر یعنی زندگی – پدر یعنی آزادگی
دوری از پدر چیزی نیست جز افسردگی
پدر جون روزت مبارک

 

roze pedar 90 مجموعه پیامک های مخصوص روز پدر و ولادت حضرت علی ( ع )

پدر راه تمام زندگیست ، پدر دلخوشی همیشگیست ، پدر تکیه گاه همیشگیست

 

از طرف خودم به بابای خودم :

 

این روز عزیز را به بابا خودم تبریک میگم و شرمنده همه زحماتش هستم و تا عمر دارم هیچ گاه لطفهایش را فراموش نمی کنم و همیشه از خدا می خوام عمر اون بلندتر از عمر من باشه

 

پدر بشنو این حرف فرزند خویش / عزیزو گرامی و دلبند خویش

تویی مایه ی بود و پیدایشم / کنا رت به ناز و به آسایشم

پدر تکیه گاه وجود منی /تو سرمایه ی هست و بود منی . . .

.

از طرف خودم به همسر عزیزم :.

 

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده .

آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم

روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم

 

 

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زینب
25 خرداد 90 12:44
سالروز ولادت حضرت علی (ع) بر شما و خانواده مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد