کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

دختر یلدا

عید شما مبارک

1390/4/23 12:17
نویسنده : مامان و بابا
324 بازدید
اشتراک گذاری

 

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/cart-postale-emame-zaman/Cart-Postale-Emame-Zaman%5BRadsMs.com%5D25.jpg

 


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره

و المستشهدین بین یدیه  . . .

 

 

.

 

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد / بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد

 

سوگند به هر چهارده آیه نور / سوگند به زخم های سرشار غرور

 

آخر شب سرد ما سحر می گردد / مهدی به میان شیعه برمی گردد

 

 

 

niniweblog.com 

 

 

 خاتونم عیدت مبارک

 

 

راستش را بخواهی خاتونم شب عید نیمه شعبان برای من خیلی عزیزه می دونی چرا؟

چون سال 88 شب نیمه شعبان بود که با دوضربه کوچولو به پهلوم ابراز و جود کردی ومن چقدر ترسیدم ولی از خوشحالی گریه کردم وای چقدر شیرین بود ضربه های تو توی شکم دلو براشون تنگ شده

و امسال هم من شنبه را مرخصی گرفتم و قرار سه روز با دخمل گلم و بابا امیر حسابی خوش بگذرونیم

 

ازخدای مهربون برای همتون آرزوی سلامتی و شادی می کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد