کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 19 روز سن داره

دختر یلدا

شیرین زبونیهای دختر

1390/10/17 8:30
نویسنده : مامان و بابا
520 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

Saturday scraps, comments and graphics

خلاصه کیمیا از شیر گرفته شد ولی الهی بمیرم واقعا برای مادر سخت تر تا بچه ، بعضی موقعها میومد از رویلباس بو کرد و می گفت : مامان شیر  ولی زود می رفت

اشکم در میومد یک شب خیلی گریه کردم جای خالیش توی بغلم خیلی در ناک بود با اینکه نیم متر ان طرفتر از من خوابیده بود ولی حس می کردم کیلومترها ازم دوره ، یاد خاطرات بچگیش و اولین شیر خوردنش و ذوق کردنهاش موقع شیر خوردن . بازی کردنهاش و...خیلی دلم تنگش شده بود وبا یاداوری اینا همش گریه کردموبا خودم گفتم هرچی بزرگتر میشه و وارد مرحله جدیدی از زندگیش میشه انگار از من دور میشه و وهم خوشحالم که بزرگ میشه وهم دلم برای بچگیهاش تنگ میشه همین الان که دارم می نویسم اشک ها همین طور جاری .... 

 

Mommy To Princess picture 

از شیرینزبونیهاش براش بنویسم

به تخم مرغ میگه :   کا کا      قاشق : قا          پتو : پپو         پشتی : پشت          بیا :com

بینی : nois      چشم :  چش      چراغ  : چرا و برق          بشقاب : پپ        کره : کره

ماشین : car        در : door       شاد:  happy      پفک : پپک       بستنی : حالت لیس زدن

کوچولو : چوچولو    بزرگ : بز       

جملات :

مامان  com        مامان برو  برو     خاته مینا بازی       من اینا را دوست      بابا سسن کو ؟

بهزاد نیست !   

و چند روزیکه مامانی ( مادربزرگم ) اومده خونمون همش سرگرم بازی با ایشونند و حسابی به هردوشون خوش میگذره .

 

راستی دیشب توی فروشندگی کردنش رفت کیف پول من را اوردو چون قبلا بهش کاغذ به جای پول می دادیم ، دیگه قبول نکرد و گفت : پول  و اونهم پول سالم نه پول پاره و الکی و هرکدمون پاره بود قبول نمی کرد و دیشب مغازه طلا فروشی داشتند .و ردنبندها و گوشواره های من و خاته مینا را می فروختند .

 

یک سری قصه شبها خودم میگم که دوست داره ....

قصه دو مورچه و یک پیله

قصه گنجشککهای سر به هوا

قصه انبردست حسود

قصه صدای دریا

 

شکلکهای جالب آروین 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد