کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
کمندکمند، تا این لحظه: 8 سال و 23 روز سن داره

دختر یلدا

جدال دو تا آذری و روزه بودن کیمیا

1391/5/8 14:24
نویسنده : مامان و بابا
760 بازدید
اشتراک گذاری

 

ني ني شكلك

 

 

کیمیا و بابا امیر هردو  متولد ماه آذر هستند و هردو سرسخت و لجباز هستند . نشونش هم ببر هست ني ني شكلكالبته بابا امیر کمی سرسخت تر  روز یکشنبه 9 مرداد طبق معمول من رفتم سرکار و هردوی اونا توی خونه تا ساعت 10 خواب بودند کیمیا وقتی از خواب بیدار میشه ، نمی ره دست و صورتش را بشوره و برخلاف همه روزا هیچ میلی به این کار نداشته بابا امیر  با اصرار زیاد و اینکه صبحانه خبری نیست اگه این کار  را انجام ندی  به نتیجه نمی رسه ، طی صحبتهای تلفنی من  با دخملی هم  به نتیجه نرسیدیم و هرچه  بابا اصرار میکرده دخملی انکار میکرد و  بی اهمیت  به این موضوع مشغول بازی بوده و هیچ نخورده .  ساعت 12  بهشون زنگ زدم دیدم  بازم خبری نیست ..دوباره  با دخملی صحبت کردم و گفتم  بابا حسن  به من زنگ  زده که می خوام برم خرید و کیمیا آماده بشه برم دنبالش ، و بعد سریع رفته دست و صورتش را شسته و صبحانه خورده و اماده شده و من هم  برای اینکه دروغ نگفته باشم  به بابا حسن زنگ زدم  رفتند دنبالش وگرنه سرسخت تر از این حرفها بود و کم کم  روزه کله گنجشکی گرفته بود چ.ن دیشب  ساعت 10 شب ش ام خورده و دیگه هیچی نخورده بود .

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر یلدا می باشد